29 Şubat 2012 Çarşamba

SHAQTIN’ A FOOL: ALL-STAR

 Shaqtin' a Fool All-Star haftasıyla karşınızdayız. Hemen hareketleri değerlendirelim. İlk hareket Sprint All-Star Celebrity maçından Kevin Hart'a ait. bizlere mükemmel bir top kontrolü ardından sürüşü ve nihayetinde turnikenin inceliklerini gösterdiği kesin(!) Sonra ki kahkahaları zaten neden hakettiği de belli oluyor değil mi? İkincisinde eleştirilen kısım maskot şakaları benim çok ilgimi çekmedi açıkçası. Ve bu listenin müdavimlerinden! JOHN WALL! Üçüncü harekete baktığımızda potaya smaç vurmak yetmemiş olacak ki ağzının içine de bir deneme yapmaya çalışmış. Gerçekten üzücü. Keza dördüncü ve beşinci hareketimiz aynı gecenin ürünleri ve ben canlı izlerken ikisinin de bu listede olacağına kesin kesin inanıyordum. Nitekim de öyle oldu. John Wall yetenek yarışmasında geçmesi gereken süreyi aştığını görünce yani bir sonraki tur adına bir ümidinin kalmadığını anlayınca "Abi nasıl olsa All-Star'dayız eğlenelim." mantığıyla düşünmüş olacak ki işin show kısmına kaçmak istedi ama kesinlikle eline yüzüne bulaştırdığı bir gerçek ki yapmaya çalıştığı hareket de çok kolay açıkçası ama olmayınca olmuyor değil mi? Yine Chase Budinger'ı ben canlı izlerken o sargıda bir sıkıntı olduğunu açıkçası farketmiştim. Ya aşırı şanslı olacaktı o ters smacı bir yerini yarmadan vurabilmek için ya da en kötü ihtimalle sargının alt kısmından çizgileri görüp yine şansının da yardımıyla vuracaktı smacı. Nitekim ikisi de olmadı ve az çok bir şeyler görmüş sanki Chase abimiz. Hareket sonundaki yüz ifadesi "Ne kadar zorlandım be huh!" şeklinde olsa da.. Yemezler Chase!
 Ben şahsi oyumu kesinlikle John Wall'ın show denemesini eline yüzüne bulaştırmasına yani üçüncü harekete veriyorum. Adam çılgın ne yapacaksınız yani?

https://twitter.com/#!/dogancelep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder