7 Mart 2012 Çarşamba

SHAQTIN’ A FOOL: EPISODE 8

 

 Yeni bir Shaqtin' a Fool ile merhabalar diyelim ve hareketlerimizi incelemeye başlayalım. İlk sırada çılgın Oklahoma taraftarını görüyoruz. TNT ve Barkley-Shaq ikilisine bir selam yollamak istemiş sanırsak. İkinci hareketimizde Javale Mcgee'yi görüyoruz. Kendisine kontenjan açılmış adeta bu hafta. İlk olarak bloğu biraz abarttığını görüyoruz ki futbol maçlarında o kadar yukarıya gitmiyordur herhalde top he ne dersiniz? Diğer hareketinde ise 1.75 boyundaki çaylak Isaiah Thomas üzerinden Post-op oynamanın peşinde ki umarız amacı bu değildir. Keza hareketlerinin sıralamada ki adı boşuna "Javale Again" olmamışa benziyor bu sefer de çıkan topu birisine çarptırmak istediği bir kesinlik tamam ama keşke o topu en boş kısma yollamasaymış. Olsun biz seviyoruz seni Mcgee. En azından ben seviyorum. Keşke şu aklını biraz daha kullansan ya. Neyse biz diğer hareketimize ki hep belirtmekteyim bu listenin müdavimlerindendir kendisi John Wall'a geçelim. Tahmini inanılmaz kaygandı ki zeminin o kısmı Wall kendini kaybetti. Shaq sniper şakasını yapmakta hiç de haksız değil. Dördüncü hareketimizde Sixerslı çaylaklara yapılan eşek şakası ise benim gayet hoşuma gitti. Baya afalladıkları kesin. Beşinci harekette de Dwight Howard'ın ellerini kullanmadan kurabiye yemeye çalışmasını görüyoruz. Muhtemelen ona üç kişi üzerinden ribaund almak veya serbest atışta isabet bulmak o kurabiyeyi o halde yemekten çok daha kolay gelecektir diye düşünüyorum. İzlerken açıkçası son denemesinde ben bile gerildim düştü düşecek diye.

 Sonuç olarak tabiki de oyum hayranı olduğum Javale Mcgee'ye. 1.75 adamla post-op oynamaya çalışan adama oy vermemek elde mi? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder